16 Ağustos 2013

Küçük Boylu Hayaller


Çoğu kişi gibi hayal kurmak benim de en sevdiğim şey. Bir şey göreyim hemen onunla ilgili hayallerim başlar. Bir de ben kurduğum hayalleri bazen beğenmem. 'Bu ne böyle daha düzgün düşün' diye konuşurum kendi kendime. Bir durum üzerine defalarca farklı hayaller de kurmuş olduğumda olmuştur.
 Gelelim başlıkta asıl anlatmak istediğime... Bazen öyle bir hayal kuruyorum ki bu asla gerçekleşmez diyorum sonra bir bakıyorum ki ondan kat kat üstü gerçekleşmiş. Örneğin ben bir arkadaşımla görüşmek istiyordum. Oturduğu siteye gitmiştim. Ama yoktu ortalıkta. Bende ümidi kestim tam eve dönecekken ailesiyle arabadaydı, beni gördüler ve beni eve bıraktılar. Bak olaya, ben sadece merhaba demek istemiştim ama eve bırakıldım.Bir keresinde de arkadaşımla uzun süre görüşmüyorduk. Doğum günü mesajı attım sen git buluşma ayarla. Tabi sonra ekildim gibi bir şey oldu ama. Buluşamadık. Ben ne düşündüm ne oldu.
  Yani demek istiyorum ki bunun gibi çok olayım oldu. Bende bu yüzde hep küçük boylu yani gerçekleşmesi daha olası hayaller kuruyorum. Büyük çaplılar olmaz gibi geliyor. Ama her zaman istediklerimiz küçük çaplı olmuyor. Kısacası nasıl hayal kuracağımı bile bilemez bir hale geldim. Bir mantıklı gerçekleşebilecek şeyler düşünüyorum, bir de büyük olanlardan çok istenilenlerden... İyi mi yapıyorum kötü mü hiç de bilmiyorum ya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder